Defecte Jacuzzi hersteld in Overijssel

Bij aankomst was de jaccuzi leeg, al het water was eruit door lekkage. Dit heeft o3experts verholpen. Nadat alle leidingen zijn negekeken en eventuele overige koppelingen opnieuw zijn gekit, heeft o3experts de jacuzzi opnieuw gevuld met leidingwater. Na een dag bleef het water op het gelijke niveau staan. Hierdoor blijkt dat alle lekkages verholpen zijn.
 
Na het vullen van het water bleek dat de ozongenerator ook defect was. Deze ozongenerator of ozonionisator zorgt ervoor dat nare geurtjes uit het water worden gehaald ook wel oxidatie genoemd. Tevens zorgt een goed werkende ozongenerator ervoor dat alle gebruikersmiddelen waaronder; haarlak, gel, deoderant en huidverzorgingsproducten worden verwijderd uit het water. Hierdoor kunnen nare geuren niet meer vrijkomen in de jacuzzi. Tevens wordt het water ook kleurloos en kristal helder. De ozonisator zorgt er namelijk voor dat het eindproduct o2 ook wel zuurstof genoemd overblijft. Echter breekt de ozonisator ook het chloorgehalte in het water af. Hierdoor bespaar je jaarlijks op de chloorkosten en waterverversing. Je hebt minder chloor nodig (besparing van 90 - 95%) Tevens kunnen mensen allergisch zijn voor chloor. Door het gebruik van een juiste ozoninstallatie voor een jacuzzi beperk je de kans op een allergische reactie.


Nadat de nieuwe ozoninstallatie is geplaats ofwel de oude ozongenerator is vervangen konden de zijwanden weer terug worden geplaats. 


Het eindresultaat is dat het waterniveau niet meer zakt en constant blijft. Tevens komen er geen nare geuren meer vrij zowel in de tijd als de jacuzzi niet wordt gebruikt en bij in gebruikname van het bad. 

Heeft u vragen over ozon en/of jacuzzi? Wij helpen u graag verder bij eventuele problemen aan uw jacuzzi.
Bel ons vrijblijvend:
0031 (0) 541 - 66 35 13
7 dagen per week bereikbaar van 09:00 - 21:00 uur.

Kolberinksmaat 46
7595 CA Weerselo
0541- 663513
The Netherlands

 

Share our website